Tuesday, January 25, 2011

test 1 sem December 10/11

awal2 lagi da ade test.. banyak pulak 2,, terpakselah aKu tunda.. dan sekarang aKu nak jawab test tersebut..


amaran: meniru adalah tidak digalakkan ye..!!!!

1.THREE NAMES I GO BY
a-joe @ pejoe.. "panggilan kebanyakan golongan utk aKu dari dulu,, kini dan selamanya.."
b-faizul.."yg ni agak skema,, bsenye tuk sifu2 dan golongan yg skema je ye.."
c-cik joe.. "ni special tuk ank buah guE saje ye.."

2.THREE PLACES I HAVE LIVED
a-teGanu.."negeri tanah tumpahnya darahku.."
b-utagHa yakni- penang,, kedah,, langkawi.."sempat le menabur budi kejap tang cni.."
c-pahang.."bez oo,, banyak yg aKu sempat belajor kt cni walaupon kejap.."

3.THREE TV SHOWS THAT I WATCH
a-buletin utama di tv3
b-nur kasih-agak habis jugaklah aKu tengok..
c-ikot mood aKu je,, kalo minat aKu layan je..

4.THREE PLACES I WANT TO GO
a-MAKKAH,, MADINAH..
b-pulau-Pulau kat m'sia..
c-oberSea,, g men salji ke,, dedaun gugur kE,, men panas kE,, tengok bungA ke..

5.THREE OF MY FAVORITE FOODS
a-ketupat,, rendang,, tapai
b-aiskerim,, sate,, tomyam
c-keli gulai @ masak merah,, kerapu 3 rasa,, siakap masak stiMM..
(da lebih 3 ke?? lantak le,, ni aKu suke makan,, bukan korang..)

6.THINGS I AM LOOKING FORWARD TO
a-remain misteri ye,, aKu sorg je buleh tahu..
b-aKu nak ade ikan berdozen2 tan..haha
c-aKu nk berubah,, sies aKu nak..!!!

7.THREE PETS THAT YOU HAVE OWNED
a-SERINDIT- my peberet pet nih,, tp bt mase ni serindit merah xdpt d'produce lg..
b-ikan,, ade ikan guppy,, ikan laga,, ikan kelisa..
c-ayam,, burung2 sp lain,, semut,, anai2..haha

8.THREE FRIENDS WHO WILL REPLY
a-seseorang,,
b-sahabat,,
c-teman..

9.THREE FAVORITE BANDS/SINGERS
a-azlan and the geng
b-hijjani..
c-aKu dengar lagu je,, xpilih band pon

10.THREE FAVORITE SPORTS TO WATCH
a-bola tendang
b-sopbol + besbol
c-lumbe beskal

11.THREE FAVORITE DRINKS
a-teh 'O'..
b-air buOh..
c-milo kosOng,, disuggest oleh "seseorang"..

12.THREE BLOGGER YOU WANT TO TAG

4 comments:

L.I.F.E.1.2.3 said...

amboi pejo skrg dh ad 'seseorg' la!!! hahahahaha

Anonymous said...

seseorg???
(bunyi kompang)

serinditMERAH said...

haha,, dh sorg je kn,, kalo dua org jd dedua la plk..

missStrikeOne said...

lorh kena tag kew? xprasan hihi

Popular Posts