Thursday, January 6, 2011

...dingin malam...

Malam ni,, hujan turun mencurah2..
Agak lebat,, kalau berterusan je cmni teruk le..
aKu da la ada keje nak kene buat ni..

Hujan lebat tengah2 malam cenggini,, menambahkan lagi kesejukan yang dah memang sedia sejuk ni..
Da selubung,, ciap pkai sweater pn sjuk lg..
Patut le nyenyak je org len tido..
aKu sorg je xleh nak tido ni..

Terkebil2,, nsib bek ade lptop ngan charger die skali ngan karan ni ha..
Ade la jgk benda yg boleh temankan aKu..
Kalo x,, xtahulah..

Pelik betullah skg ni..
Kejap panas,, kejap hujan.. da xmenentu cuaca skg ni..
Ntah bilalah cuaca akan kembali tenang seperti sediakala..

Ni la manusia,, kalo panas nak ujan..
Tp bila ujan nak panas balik..
Dah panas ngan ujan cmni pn xsuke jgk..
Xpernah nak bersyukur..

Tp rasenya,, bukan aKu sorg je pkir cmni..
Org ln pun sama je,, da nama pn manusia..
Semua benda xkena..
Semua benda salah..
Ntah apa yg betul,, ntah apa yg tepat pun aKu xtahu..

Sebab,, xpernah ada 1 keputusan yg muktamad dalam diri aKu..

Sebabnya??

Sebab,, aKu sendiri xpernah tahu apa yg aKu perlu..
Dan aKu xpernah tahu,, apa yang aKu mahu..
29/12/2010 1:48:10
:::aKu dAn sEsuaTu:::

1 comments:

Affieza said...

Yuppp...agree with u...dh namanya manusia panas salah sejuk pn salah...

Popular Posts