Wednesday, January 19, 2011

JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish


cuba korang tengok banner nih,, comel x..?? da nama contest pn JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MAACAM MIA SARA- cik aish kan,, mestilah banner pun comel..

setelah "ditag" oleh cik kila,, aKu pun rasa macam berminat je nak join..
tapi kan,, adik aKu sume da besar,, gambar sape aKu nak amik nih ye..
amik jelah gambar sape pun,, bukan ada orang marah pun kan..haha



mak aishh!!!
awat comot sangat nih..??
ish3... ni lah gara-gara pak menakan jaga anak buah..




ha,, maen ape tu..??
bak sini..



eh,, sape pulak watak baru nih..??
hehe..
diorang nih sbenarnya anak sedara aKu..
yang muka comot tu nama dia Danish..
watak yang baru muncul tu pulak kak long dia..
dah le tu,, xleh banyak-banyak..
nanti terlebih femes pulak diorang nih..

bagi can pulak kat diorang nih tuk tunjuk kecomelan budak-budak comel..huhu

0 comments:

Popular Posts