Tuesday, February 14, 2012

jar of hearts ke??

"and who do u think you are,,
running round leaving scars,,
collecting jar of hearts,,
and tearing love apart.."

masih terngiang-ngiang lirik lagu ni di cuping telinga aku nih..
walaupon aku xreti nak nyanyi,, tapi aku suke lagu nih..
makna lagu ni pon aku xtaw sebenarnya..
maklomla,, aku mane pegi skola,, xamik english education..
walaupon rajin je aku g skola,, tp xde pon cikgu yang nak ngajor aku ha..
usah nak ngajor,, halau aku lagi ade la ha..

xpe,, mentang2 la korang pandai..
langsung xnak pandang,, xnak ajar aku ye..
tunggu la nt ak buat aduan,, baru padan muka korang ha..
baru tahu siape aku,, mase tu kalo korang nak ajar pon aku da xnak trima da..
baru korg tahu kuasa aku ha..haha

korg ske sangat kacau aku ye..
kengkadang korang siap kejar aku guna penyapu lagi ye..
ntah aku sendiri pn xtaw ape puncanya ha..
aku senddiri pon heran ha..
ade pulak korg cakap aku ni jahat,, suke mencurik..

ish,, setahu aku aku xbuat pon benda cmtu ha..
aku amik tanpa kebenaran je,, mane ade curik poon..

ape aku ngarot nih??
arghhh...
aduii,, tadi plan nak buat cite "dompok dgn penyapu ajaib".. 
terpesong la pulak ha..
xpelah,, lain kali aje la aku buat cite tu ha..
sowie ye incik kemboO..haha

4 comments:

Affieza said...

Sape yg kejar ngn penyapu ni???

serinditMERAH said...

ni smua cuma watak dongeng dlm cite dongeng,, tp abis sekerat jalan je..hehe

kirat kush0wt said...

ape motif ?

Machohancur said...

duri dalam hati kan maksuddiaaa...hahaha

There was an error in this gadget

Popular Posts