Saturday, January 22, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !!!!!


tadi pusing-pusing ronda-ronda,, jumpe plak CONTEST NI..
macam bes je,, nak join skali la..
mane tahu bole menang (kompom kalah punye)..

kalo menang,, bole la aKu beli ROD casting macam member aKu punye tu..
da lame ngidam,, tapi xdapat-dapat lagi (bllh dpt ke ngan duet 100??)..


orang kate,, kalo nak buat bende baik kene r kongsi kan..??
dengan ni,, aKu berbesar ati untuk ajak:

1) incik smiLe..
2) cik kiLa..
3) cik daYah..
4) cik patiHing
5) incik edDy..

semoga berjaya..

9 comments:

Eddy Stone said...

time kaseh ajak bro

Anonymous said...

amboih...!!
hehe sje je...tq tulun tag aku

serinditMERAH said...

hehe,, tolong menolong je..

apislerr said...

gudluck;D

Ain Tralala said...

Semoga berhasil dapat 100 tu yer....gudluck si burung serindit hijau....he3

L.I.F.E.1.2.3 said...

rajin noh cari contest...pasneh cari lagi...hahahaha

dAYaHnANoHa said...

aiissshhh...xtkot ke tag aku nihh???kbarangkalian ko tuk kalah adlh tinggi kalo aku msk..ahahhaa...anyway,thanz...nnti aku msk yerr....^_^

serinditMERAH said...

time kasey kepade yg beri semangat dan dorongan ye..haha

siti fatimah said...

salam.. hye :) terima kasih join contest !
good luck yaaaaa :)

Popular Posts