Friday, January 14, 2011

burung ape??

tengah bowink xde ape nk dibuat,, aKu pn tgk la blik vdeo2 yg ada lam koleksi aKu nih..
terjumpalah video ni..


secara xlangsung aKu teringat peristiwa 2-3 taon lepas..
satu hari kat umah sewa..
dua tiga hari lepas balik cuti raya..
aKu ngan  dua org lg member duk kt beranda..
ntah mana dtgnya sekor burung murai hinggap ats pkok jambu depan umah kitorg..

tanpa segan-silu aKu bertanya,,
burung apa tu??

sorg kawan aKu plk selamba je jawab,,
burung murai..

aKu pon tnya skali lg,,
burung apa??

skali lg dia jawab,,
burung murai..

member aKu yg lg sorg plk kemukakn soaln yg sama,,
burung apa??

dan skali lg kawan aKu 2 jawab,,
burung murai.. awatnya??

kah..kah..kah..kah
tanpa segan silu aKu ngan mber aKu gelak..
smpai kluar air mata..

kawan aKu 2 plk tgh blurr,, dia plk kemukakn soaln,,
awat hangpa gelak wei??

la,, ko xtgk iklan ke??
iklan ape??
ala,, iklan raya.. psl burung2 2..
x.. xperasan plk ak..
xpe,, nt ko g bukak tv tgk ape iklan 2..



lepas 2,, skali lg aKu ngan mber aKu bantai gelak..
cian lak kt kawan aKu yg xtaw pape 2..
:::aKu dAn sEsuaTu:::

0 comments:

Popular Posts