Saturday, November 27, 2010

:::study LEPAK,, result GEMPAK!i!i!:::

jam da menunjukkan kol 2.19 a.m.. tapi aKu masih ad sisa2 nota yang perlu aKu habiskan sebelom masuk exam kol 9.00 a.m esok..

kepale plk rase cam kosong je nak menghadapi exam esk nih..

tapi berbekalkan semangat yang waja,, aKu akan pastikan ilmu penuh didada sebelom melangkah kaki menuju ke meja no. 159  dalam DSM.. haha

tapi ntahla,, harap2 semuanya berjalan lancar esok..

aKu berdoa moga2 dapat menempuhi 2 jam dalan DSM esok dengan penuh aman terteram dan senyuman..

dan xlupe jugak buat semua teman2 seperjuangan,, aKu doakan korang sume akan beroleh kejayaan dan juga ilmu tentang IKTIOFISIOLOGI setelah berhempas-pulas selama 1 sem..

ikhlaskan niat,, stdy untuk dapat ilmu,, bukan takat nak dapat 4 flat je..

same-samelah kita berdoa moga2 ilmu kite diberkati dan beroleh kejayaan ye..

akhir kata,, selamat menjawab exam esok.. lupe plk,, esok exam stat kol 9.00a.m ye,, bukan 11.00 a.m.. hehe

kad metrik jangan lupe bawak..

gud luck sume,, caiyok2,, gambate..

JANGAN ikot moto aKu tiap kali exam ye,,
study LEPAK,, result biar GEMPAK..

 :::aKu DaN sEsuAtU:::

0 comments:

Popular Posts