Monday, November 22, 2010

:::penantian:::


Ha,, nak g KL??
“Errmm..”
Bila??
“Esok,,tiket kol 1.30..”
Ha,, esok?? Nak g ngan sape??
“Sorang je.. nanti kat sane ade orang jempot..”
Lorr,, da la demam,, nak g sorang-sorang pulak tu.. kalo ade orang temankan xpela jugak.. penting sangat ke..??
“Penting,, soal idop dan mati..”
Xpelah kalo camtu..

Esok: 2.00pm
Mane ni,, da kol 2 xde mesej pon.. cakap nek bas kol 1.30..
Salam,, da nek bas ke blom..??
“Da,, sampai ____ da pon..”
(lorr,, xbagitaw pon..)
Ermm,, k lah,, take care..
“Tengs..”
(la,, tu je??)


8.30pm..
Ermm,, xsampai lagi kot..

9.30pm..
Jap lagi sampai le tu agaknye..

10.30pm..
Cbuk kot.. mungkin g makan dulu ke,, g umah dulu ke..

12.00am..
Letih kot,, maklomla jalan jaoh.. tunggu esok jelah..
Baek aKu mesej kemba aKu dulu,, ntah ape xtvt die siang td ye.. ade jgk org nk sembang-sembang..

3.00am..
zzZzZZzzZzzzZzzZZzz...

8.00am..
,,,,,

12pm
.....

6pm
,.,.,.,.

1.00am
................................

11am
...

9.00pm
iiiii

7.00am
!!!!!

5.00pm
!i!i!i!i!i!i!i!

2.00am
~~~~~~~~

5.30pm
..................

1.00am
....

12.00pm
Arghh,, malas la aKu nak tunggu lagi..
Packing beg..
Stat moto..
Destinasi: TAMAN MAIDAM...
::aKu daN sEsuAtU::

1 comments:

dAYaHnANoHa said...

lorrr...ko tunggu aku ekk???sori....aku lngsung xhbungi ko lpas tuh~~~i didn't mean it.....^_^

Popular Posts