Tuesday, November 23, 2010

anda tanye,, aKu jawab..




sebab aKu da kene tag ngan si meknie jadi dengan suke hatinya aKu memberi jawapan kepade sume soalan yg ditanye.. kisahnye bermula disini,,

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Reta aKu skg ni cume presario cq40 ni jer,, pastu tenggiling kt umah sebijik..
Tp yg pling penting,, of course MY FAMILY..

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
Baru je leps makam malam kt EX-STUDEN.. nasi goreng  biase ngan the panas.. sume skali 4rm..

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
Kalo boleh la kan,, aKu nak bt kat TAMAN BURUNG.. byk burung kaler warne-warni lg..
Pasal tema,, aKu nak yg biase tp power.. ntah kawen ke xle aKu ni nt..huhu

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Skg aKu sedang dilamun cinta dengan miss nina.. huhu

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Smpai da abes musim ujan,, pastu aKu akn jtuh cnta ngan miss nino lak… haha

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
Kt bawah pyung.. tp biasenye time duk ats moto.. kalo lam umah xleh nk dating lak..


7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
Majalah no 1 MALAYSIA,, MASTIKA kat gerai tepi jalan kat bandaraya metropolitan DUNGUN….


8. Apakah nama penuh korang?
Perlu ke name penuh??


9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Syurga itu dibawah telapak kaki ibu,, so aKu lagi baek ngan mak le..hehe


10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
SUPERMAN… nk jugak tengok kalo2 superman 2 ade betol2..

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
aKu ni rajen orangnye,, jadi aKu basuh sendri je sume baju aKu.. tp dengan bantuan mesin basuh le.. huhu

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
MEKAH,, MADINAH.. insyaALLAH…


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Kalo xnk pilih bole x..??


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
1. oghang uthara,,
2. duk kt tempat yg kena sumpah ngan MAHSURI,,
3. dia ni nmpk ja sengap,, tp mak aihh,, haru…


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
1. buku bank ngan kad ATM nya skali
2. nset,, wlaupon nset klasik je..
3. laptop kesayanganku.. huhu
4. rod and reel…
5. kenangan,, terutamanya mase aKu kecik2…


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
1. gadis bertudung putih
2. untukmu sayang
3. bunga angkasa
4. here without you
5. aKu mahu pulang


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
07.08.88..  nape tnye taon lepas?? Taon lepas xsmbut pon,, taon ni je ade org tlg sambutkan..


18. 7 orang blogger yang korang nk tag
aKu Cuma nk tag 3 orang je lam ni.. bole kan???

ape lg,,jawab le..haha


19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag.
name die kirat,, die budak muau.. antare stden umt yg kuat merempit.. satu benda yg aKu xleh lupe,, die gune perkataan "piap-piap" mase presen aritu..haha,, lawak betol..

0 comments:

There was an error in this gadget

Popular Posts