Saturday, November 13, 2010

LIFE @ LIFE FOOD?????

Dua tiga hari kebelakangan ni,, kadar hormon gembira dan keciwa aKu bercampur-campur.. baru je sempat eppy dua tige kerat,, da datang pulak hormon pembawa keciwa.. aduss,, 

bagilah aKu eppy kejap..
aKu pon nak eppy jugak..
esok ade paper pulak tu..
tengok je muke aKu senyom,, tapi hampeh..
xpelah,, lusa aKu da nak balik da..
study pon ntah kemana lagi nih..
harap aKu “boleh survive”..
tp macam xleh je..

apepon,, HIDOP MESTI DITERUSKAN..
bak kate pepatah,,
“berjalan mesti pandang ke depan,, jangan toleh kebelakang”..

Nak xnak,, aKu mesti jugak belek note..
Harap dengan study LIFE FOOD mlm ni,, aKu akan berjaya dapat balik "LIFE" aKu.. tapi macam IMPOSSIBLE je..

Well,, aKu tetap aKu..
aKu masih dan akan terus jadi,,
:::aKu dAn sEsuAtU:::

3 comments:

dAYaHnANoHa said...

yg penting tuhhhh....
:::aKU dAn sEsuAtU:::

ahahahhahahXD

Affieza said...

Cepat2 g belek note tu..huhu..

serinditMERAH said...

da abis paper tuk ari ni...
mase tok beraye..!!!!!!!!!!!

Popular Posts