Thursday, November 11, 2010

kamera OH kamera...

Kamera oh kamera...
Xsangke pulak aKu,, sekarang ni da tinggal ko sorang je...
Dulu mase mula-mula aKu beli,, aKu beli ko skali ngan adik-beradik ko skali...
Tp skrg da tinggal ko sorang je,, kecian kt ko ye...

Mesti ko sunyi kan duk sorang-sorang...??
Tapi aKu nak bt cmne,, bukan niat aKu nak pisahkan korg sume...
Sbb aKu sayang korang sume...
Tapi skg ni,, satu-satu da tinggalkan aKu..

Tp ko masih setia ngan aKu lagi kan..??
Ko takkan tinggalkan aKu kan..??
Janji taw..
aKu janji,, aKu akan jage ko leklok...

kalau boleh,, aKu nak bg ko makan kenyang2,,,
tapi aKu xberdaya..
kalau boleh,, aKu nak je mandikan ko tiap2 hari,,
tapi aKu takot ko demam...

xpelah,, jodoh kite xpanjang kot..
nanti aKu akan cube cari adik-beradik baru tuk ko ea..??
sabar ye,, sbb xboleh bagi ko makan lagi skg..
aKu sendri pon xcukop makan lagi nih..hehe

biarlah DIA  nak amik sume 2,,,
aKu xkisah,, tp tanggung la sendri...
aKu beli ngan duet aKu sendri kot,,
tp senang2 je   DIA amik...

kalo camtulah cara ko carik makan,,
hidop ko xkan kaya sampai bile2...
lepas ko pukau,,ko curik sume barang2 kitorang ea...
kali ni ko terlepas,, tunggulah sampai masa ko nanti...

walaupon kau dan aKu sembah tuhan yang berbeza,,
tp sbenarnye tuhan 2 cuma SATU  je..
ingat tu..
moga ko dapat pemalasan yang setimpal..!!!!!!!!!


ni je yg tinggal,,skurg-kurgnye ad jgk la yg tinggal..


3 comments:

dAYaHnANoHa said...

nape??kmera ilang ke????

serinditMERAH said...

kamera terselamat,,tp brg2 len trmasuk charger ngan nset kene curik...

dAYaHnANoHa said...

uuiiikkzzz..umh korg kne msk pncuri ker???

There was an error in this gadget

Popular Posts