Saturday, December 11, 2010

tangguh-bertangguh...

Arini aKu nak kuar setelah beberapa hari hanya sekadar terperap kat umah je..

Amik kunci motor,, amik motor.. asal berat semacam je ni..??

Lorr,, tayar bocor rupenyer..!!

Terpaksela aKu batalkan niat murni aKu ni.. sorong balik motor,, msuk lam umah,, layan cite yg tah pape kat TV..

Xpela,, esk la aKu g repair.. bukan aKu ade pogram pon..

Esk g antar tyar kt kedai,, pastu blh msuk CC kt sbelah kedai mtor tuh..

Bole update belogg nih,, bole tinjau “buku” yg da lame xdibuka skali..

Esoknya,, buka mata,, mandi,, buka lptop,, makan..

Motor?? Esok-esok jelah.. malaslah..

Petangnya:

“Nanti datang umah ea?? Ada asignment nk kne buat..Nak suh ajar wat jurnal..”

Ok,, bila??

“Sekarangla..”

Sekarang??

Alamak,, moto aKu xleh nk jalan,, cmne aKu nk pegi.. aduiii... nak bg alasan pe nih..??

Ermm,, da lewat ni.. esok jelah ea.. lain kali bgtaw la awal sikit..

“Xpelah kalo cmtu,, datang pg esok jelah..”

Alamak..!! arini da ari Khamis,, esok JUMAAT.. cuti,, kedai TUTUP..!!!!!!!!

Nak buat cmne ni.. tu la,, suke lg tangguh2 keje.. kan da susah..!!!



:::aKu dAn sEsuAtU:::

4 comments:

L.I.F.E.1.2.3 said...

nape x ckp je moto ad kt kedai....?

Affieza said...

Moral of the story: jgn suka tangguhkan kerja lg...huhu

serinditMERAH said...

nsib bek,, last2 berjaya jgk smpai ke destinasi yg dituju..

dAYaHnANoHa said...

anda ditag!!
http://dayahnanoha.blogspot.com/2010/12/tagtaggingtaggertagged.html

Popular Posts