Sunday, December 5, 2010

sejok lagi kOoL....

hujan.. kau turun mencurah-curah di bumi ganu ni,, dari awal pagi sampailah sekarang.. xberenti-renti..

da la aKu cuma sekadar berdua je nih..

aKu tengok ko,, ko tengok ak.. terkebil-kebil..

ape nak buat,, kebosanan melanda ni.. nk kluau kn ujan...

aKu duk lam umah ni pon sejok bagai.. nk redah ujan plk..

dari pg smpai le mghrib,, xmerasa nasi.. nk kuar ujan..

nsib bekla ad 2 ketol mek ayam nih.. boleh le alas perot..

tp malamnya,, terpkselah kitorg redah jugak..

sejok jangan ckp le.. tp aKu sekadar pembonceng je..haha

seharian,, xde xtvt nk dibuat.. on9,, pastu on9,, pastu on9 lagi..

smpai da jemu lptop ni ngadap muke aKu..

aKu eppy ke,, hampeh ke,, tp aKu masih berjaya cntrol kool je.. se ''kool'' suasana arini.. haha

lupe lak aKu,, xleh nk eppy sangat.. nt kng mai plk sedey kaco..

jd,, aKu akan tetap maintain ''kool'' je sepanjang mase..

kool,, kool,, kool,, kool dan kool lagi..

sampai bile aKu nk jd kool???

sampailah aKu temui ''destinasi'',,

dan

''takdir'' ku sendiri..

:::aKu dAn sEsuAtu:::

3 comments:

Affieza said...

Beselah klu dah masuk bln 12 ni, mmg musim hujan lah jwbnya kt Ganu...nk kuar umah pn mcm malas je sejuk....

serinditMERAH said...

nasib bekla ank jati ganu,, da bse ngan situasi ni.. huhu

Pencacai Alim said...

hujan2 ni duk umh tido je

There was an error in this gadget

Popular Posts