Saturday, December 11, 2010

kehiLanGaN...

Memang betol mcm ape yg aKu sangke.. kalo eppy je ckit,, mesti aKu akan sedih blik..

Xpelah,, ni semua dugaan.. sabor pEjoo,, sabor..

Da la aKu rase penantian aKu xberbaloi,, ade pulak benda-benda yang nk menjauhkan diri dari aKu..

Da la terpaksa merempat sorang2.. men air sorg2..

Manelah korg bertiga pegi ye..?? baliklah.. xkecian kt aKu ke..??

Da la korg sume aKu sayang,, tibe2 pulak nk nyorok dr aKu..

aKu tahu korg mesti ade lg,, cume aKu je xtahu korg sume ade ktne..

aKu tahu,, mesti korng “terpakse” kan..??

aKu da jage korg sume baik2,, xmungkin korg sanggup biarkn aKu bersedih kan???

Mungkin jugak aKu xcari korg betol2 kot.. xpe,, nt aKu cari lg ea..

Sebab korg xde,, aKu rase perjalanan yg cume amik mase sejam da jd mcm sehari plk..

Nak je aKu MAKI,, MENCARUT,, MENYUMPAH!!!!

Tapi nanti ape orang kate plk,, xpasal2 diorang cop aKu ni sakit jiwa..!!

aKu rase mcm nk nangis je.. nsib bek ade AWEK duk sblh aKu,, xjd nk nangis..

nangis lam ati cukopla..

kalau betol korg sume da xde lg,, da ditkdirkan jodoh kite cume takat ni je,, aKu redha..

redha dan pasrah dalam kepedihan..

tapi aKu tetap jugak haramkan  sape yg amik!!!!!!!

Da la aKu ni papa kedana,, 2 je reta yg aKu ade..

Ade pulak yg berkenan...

Kepada sesiapa yg rase2 da TERJUMPA,, TERAMBIL,, TERSIMPAN,, atau MEMILIKI hak milik aKu,, tolonglah pulangkan balik..

aKu xkan marah,, aKu xkan tengking,, aKu xkn maki korg.. PERCAYELAH..!!

korg bole je mintk maap ngan aKu..

tapi kalo korg rase malu nk pulangkn depan aKu,, korg letk jelah balik kt tempat korg amik 2..

xpon,, pass je kat mber2 aKu..

atau korg blh je letk mane yg korg rase aKu bole nmpk atau bole jumpe..

aKu akan hargai kebaikan yg korg bt..

aKu xkan berdendam..

tapi tolonglah,, aKu MERAYU!!!!!

Pulangkanlah balik..

TOLONGLAH,, TOLONGLAH,, TOLONGLAH,, TOLONGLAH..!!!!!!!!!!

:::aKuKEHILANGANseSuaTu:::

2 comments:

dAYaHnANoHa said...

ape yg ilang????cmne nk tlg kalo xtau ape yg ilang??

serinditMERAH said...

harap org yg amik 2 pulangkn balik walaupon die xmungkin bace entry nih..haha

There was an error in this gadget

Popular Posts