Friday, December 31, 2010

aKu ade kemba???



Sekarang ni,, aKu jumpe sorg kawn baru.. sbenrnye da lame jgk le kenl,, tp bse2 je..

sejak 2 3 menjak ni je kitorg makin rapat.. pulak 2,, budak nih kepale die masuk air ckit.. ade je idea die nih,, xputus2..

macam coklat mencurah2 ke ladang gandum pon ade jgk..

terhibur plk aKu rase.. bole la menghiburkan hati dan jiwa yg kosong ni.. nak2 tyme malam2 bute,, ade la jgk teman berbicara..

Xdela sengsorang je aKu melalui malam2 yg kian panjang ni..

yela,, nk msj ngan mber malas,, nk tnye kabor fmli msih xsmpai seru lg,, nk msj ngan awek,, awek pon aKu xde lg.. nseb bek la dak ni ade..

walaupon die pkai MAXIS dan aKu plk pkai CELCOM,, tp aKu xplk rase kedekot nk antr msj kat die..

mule2 aKu xsedar pon,, tp kejadian kredit aKu habis secara mendadak telah menimbulkan keraguan..

ape xnye,, kredit aKu rm5 abis dlm mase sejam semata2 msj ngan dia..

aKu ingatkan CeLCOM salah ptong kredit aKu..

sekali aKu check,, die pakai MaXIS le..

ptotla laju semacam je kredit aKu mengalir..

tp xpe,, aKu xkesah.. bole dengar cite dongeng.. haha

tiap2 hari,, ade je cite dongeng nk dicitenya kat aKu..

kdg2 klakr plk aKu rase,, bukan cerita 2 yg klakar,, tp die sendri yg klakar..

yg bt aKu kompiusnye,, mak die ni org teganu,, tp die sepatah haram pon xpaham bahase ganu.. pelik aKu..

walaupon die ni kepala msuk air ckit,, kuat merapu,, merepek kalah mak nenek,, tp die ni baik orangnye..

lupe plk,, sbenrnye kitorg ni kemba..

tp ln bufday,, ln tahun.. die ni delay setahun,, sbb 2 ade air lam kepale.. haha

lg 1,, karakter kitorg ni memg berbeza giler r..

aKu ni pendiam,, senyap,, xbyk cakap..
sedangkan die ni da mcm radio yg xpayah pakai bateri,, bunyik je manjang..

1 perkara yg kami sama2 minat,, PILOT..!!
Walaupon 2 cuma sekadar cita2 yg xjd kenyataan..

dan semestinya jantina kitorg berbeza,, kalo x,, kompom aKu xmelayan sangat..haha

apepon,, aKu da ade kemba..

kemba yg xseiras,, yg xsame karakter,, yg xsame name ayah,, dan yg xsame bufday...
p/s:sowie kembaku coz da lame xmsj ko..
:::aKu dAn sEsuAtu:::

1 comments:

meknie said...

eh2 pejo ad kemba????
hahahaha

There was an error in this gadget

Popular Posts