Monday, October 31, 2011

update today..

setelah sekian lama aKu biarkan belog nih tak terurus,, dipenuhi dengan sawang akhirnya malam ni tergerak pulak hati aKu nak update..

ntah ape aKu nak update ye.. ha,, da dapat idea da..

sekarang ni musim ujan da mula kat pantai timur,, khususnya kat negeri ganu nih.. boleh dikatakan ujan asik turun mencurah-curah.. kejap nampak cuaca elok je,, tapi tiba-tiba je uja turun..

nak dijadikan cerita,, arini semangat pulak ciap awal2 pagi nak g kelas walaupun ujan lebat.. bila ujan da reda,, mula la gerak menuju destinasi.. ujan da reda,, tapi banyak air bertakung atas jalan sebab ujan yang lebat..

masa tengah layan perasaan 2,, follow la belakang kereta.. tapi sebab kereta tu slow je,, hajat hati nak la potong..

memang nasib sangat baik,, dan-dan pulak masa nak potong tu ada lopak air bertakung yang agak besar dan dalam..

apa lagi,, brek emergensi pon da takde guna.. pasrah ajelah.. kereta tu pulak betul-betul lalu ikot lopak tu.. ape lagi,, abis lencun satu badan..

da elok-elok kering,, tibe-tibe je basah.. haha,, ape punye nasib da..

nasib baik pakai sweater,, xlah terkesan sangat walaupon basah satu badan.. maka terpaksalah duk dalam kelas beraircond selama 2 jam.. nasik baik air cond xsejuk sangat,, kalo x,, maunya beku duk dalam kelas tadi..

da le baru malam tadi ganu kalah dengan nogori,, pagi-pagi da kena simbah dengan air plk.. ape punye nasib daa.. lepas ni da xnak g kelas da kalo ujan..haha

2 comments:

dAYaHnANoHa said...

siannnn...fenomena normal pnunggang nto tyme2 cmnih...hikhikhikhikhikhikhikhikhikhik~~

moo moo said...

x mengape pejo...krana penyimbah air itu idaman ramai warge aqua..hahah

There was an error in this gadget

Popular Posts