Monday, October 11, 2010

permulaan sebuah pengembaraan...

sedar xsedar,, sekarang ni umur aku da musuk 22 tahun da rupenya.. cepat betol masa berlalu..

rasa macam baru je semalam aku masuk sekolah TADIKA KEMAS.. memang jelas je terbayang satu-satu memori masa aku kat sekolah 2... aku pun masih ingat lagi,, memang jelas sangat kenangan aku masa kat darjah 1... kenangan yang aku rasa aku xkan lupakan untuk selama-lamaanya (tp xleh cakap ape dia,,rahsia)..

 masa zaman budak-budak,, asik main je aku ni,, tengah-tengah main lak boleh plk kelahi.. lepas tu baik balik.. kalakar pulak bila ingat balik.. aku ada kisah hidup yang sebenarnya xramai orang tahu,, termasuklah member-member aku sendiri.. pengalaman berkawan ni memang betol-betol buat aku rasa fobia.. sampai sekarang aku masih xboleh terima apa yang dia dah buat kat aku..

 banyak yang aku nak cakap pasal family aku,, hobi aku,, sape kawan aku,, macam manae perangai aku.. dan aku rasa,, blog ni akan jadi medan untuk aku mencatatkan kembali kenangan aku sekadar yang aku ingat dan juga apa yang terbuku dalam hati ni sejak sekian lama.. disebabkan aku ni anak jati TERENGGANU,, jadi aku rasa kandungan dalam blog ni pon akan menggunakan banyak bahasa terengganu yang agak pekat..

aku rasa,, aku cuma nk wujudkan blog yg simple je..malas la nk buat complicated sangat.. dan kandungan dalam blog ni aku rase kebanyakannya adalah dalam bentuk TULISAN...

ape-ape pon,, ini cuma sekadar catatan ringkas yang aku coretkan untuk masa ni(sbnrnya tgh stdy ni,,tp xleh masuk plk).. kisah penuh tentang semua ni aku akan tulis dan catatkan di lain hari.. tengoklah,, mase aku tengah berjiwang ke,, mase aku rase nk meluahkan,, aku akan catatkan segala kisah tu..

tapi aku pon tak tahu jugak bila aku nak mula.. mungkin malam ni,, mungkin esok,, mungkin lusa.. ntah,, aku sendiri pon xtahu..

3 comments:

dAYaHnANoHa said...

huahuahua....da kantoiiii.....xdde blog knon~~~bweeekkkk...allalalal~~

serinditMERAH said...

haha..cmne blh kantoi plk ni...ak malas nk menulis r..

dAYaHnANoHa said...

ahahhah...tgk arrr sape yg stalk...alallalal~~~

Popular Posts